babybitchxd

Flytten till Skövde!!

Publicerad 2013-08-24 11:49:00 i Allmänt

nu så är markus klar för att flytta till Skövde. dom som inte vet det så är det min systers fästman som ska flytta dit för att plugga. hoppas ketty ( min syster ) klarar sig och inte känner sig allt för ledsen när han inte är här.

själv vet jag inte vad jag ska göra idag förutom att ta det lugnt med mamma för vi är själva. kanske kan fråga bästisen att komma över och prata lite. eller så kan man bara ligga kvar i sängen och ladda sina batterier för skolan nästa vecka.

man får se vart dagen tar en. hoppas bara det blir något roligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela