babybitchxd

vet inte!!! hittar på något nytt!

Publicerad 2014-07-16 00:02:00 i Allmänt

jag har ett sått tråkigt liv så jag vet inte vad jag ska skriva om!! allvarligt hur mycket vill ni läsa om en tjej som ligger hemma och inte gör ett piss eller jobbar med kor och bajs hela dagen!? jag skulle tyckt det va tråkigt i alla fall. men det är ju jag såklart.

men jag hade tänkt mig så här. dom som läser kan ge mig typ uppdrag eller nått som jag ska göra och jag kan göra det så skriver jag om det eller kanske lägger upp en video.

vem vet det kan bli kul! ni kan säga vad ni vill och så göra jag allt jag kan för att göra det! inget pervo eller nått som får mig att spy eller dö är mina villkor. annars kan ni säga vad ni vill. om ni är nu intresserade såklart!

hehehe får se hur detta kommer att gå nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela