babybitchxd

veckan för mig fast den inte är slut än.

Publicerad 2013-08-29 21:17:44 i Allmänt

heheheh... jag fick åka hem från skolan idag :'(
blä va jag hatar att vara sjuk och har så jävla ont i mina muskler så det inte är sant..
men men....
 
jag fyller år imon med och jag längtar inte alls. jag är nog den ända 17 åringen som inte längtar att bli 18... 
jag har absolut ingen lust med det.. jag kommer säkert dö bara för jag blir så gammal.... 
hahaha nä det får vi inte hoppas ^^ 
 
och igår hade jag årsdag med min älskling ^^ va dagarna flygger i väg när man är kär ^^ men ändå^^ senare på kvällen hade vi lite mys men vi sa vi skulle ha det mysiare när vi är hemma hos mig :D  
 
och mer på denna veckan så har jag pratat med han personen som höll på. han sa att han inte mena något med det han gjorde som tur va och vi skulle vara vänner ändå. faaaaast det känns som vi inte är det för på 2 dagar har vi sakt 5 meningar till varandra.. vi tittar inte på varandra och pratar inte med varandra... perfekt!! 
NOT... fast vad hade jag förväntat mig... 
 
nåväl livet lever vidare fast det va tråkigt :P 
 
det va allt jag hade å komma med kommer troligen skriva mer imon för att se vad som händer ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela