babybitchxd

klara sig inte....

Publicerad 2014-07-03 20:31:00 i Allmänt

jag fick veta av hon jag jobbar hos att kon inte klara sig efter igår inryckning.... dom hitta henne död idag på morgonen... väldigt synd faktiskt.. men hennes första kalv klarar sig och mår jätte bra! önska jag kunde säga det samma om en annan kalv som har varit sjuk ett tag... hon är död nu med och behöver inte lida mer! det är ju alltid något! det är ju mer plågsamt att lida än att dö! så nu vilar både 440 och 515 i frid!

usch va dumt det kändes att kalla dom det! jag ger dom namn istället för nummer! dom får namnen rosa och viola! dom va ju så söta så dom får söta namn ^^

440 = rosa och 515 = viola tycker jag låter bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela