babybitchxd

ögonblicket del 15

Publicerad 2014-07-01 20:38:11 i ögonblicket

jag ligger i min säng och tittar upp i taket mina ögon börjar göra ont från alla tårar. men det är ingeting för det jag känner i mitt hjärta. jag kär? i alex? varför skulle jag just falla för den som är nog mest omöjlig att få? det är något allvarligt fel på mig! att bli kär i en person eller vad han nu är som jag inte vet något om! men ändå är han allt jag kan tänka på. han är den ända killen som jag har kännt mig bekväm dem. men jag kan ändå inte. han och jag kommer aldrig att gå. jag reste mig upp från min säng och skulle sträcka mig efter min mobil. när precis fick tag i den så börja den ringa. jag titta på min särm och såg att det stog mamma på. 
 
- hej mamma vart är du? 

fråga jag och försökte låta normal i min röst så hon inte fattar att jag har gråtit. 
 
- hej gumman. jag ville bara säga att jag måste jobba över idag igen så jag hinner inte hem för att göra mat. om du går ut till köket så ligger det pengar i skaferit som jag har lagt där imorse fall jag inte skulle hinna hem. köp något att äta med det.

jag gjorde som hon sa och gick ut till köket och hitta pengarna. 
 
- hur du ens ätit något idag? 

fråga jag. min mamma kan vara slarvig med sånt när hon jobbar.
 
- ja det har jag. du behöver inte oroa dig gumman. 
- klart jag behöver! du tänker inte så mycket på att äta när du jobbar så jag måste fråga.
- jag vet gumman. men jag har blivit bättre med det. men jag måste fortsätta här nu så vi får prata imon för jag kommer nog inte hem först jag är klar med detta. som är ett bra tag till... 
- okey mamma. ska jag svänga förbi ditt jobb med något?
- nej då det behövs inte jag klarar mig. men jag måste gå. puss älskar dig ses när jag kommer hem!
- hej då mamma älskar dig med.
 
och vi la på. jaha ännu en middag och natt själv då. jag ska nog ringa mia och fråga henne om hon vill mötas upp för att äta pizza. jag sökte efter hennes namn bland mina kontakter och ringde. 2 signaler hann bara fram innan jag hörde mias röst.
 
-kim!!! 
 
skrek hon. 
 
- hej mia. jag undrar om du vill äta pizza? jag bjuder! 

sa jag. 
 
- gratis pizza är ju alltid gott! möt mig vid pizzerian om 20 min! 
 
sa hon och la på. visst väl att hon inte skulle säga nej till gratis pizza. jag tog på mig min jacka och mina vinter skor och börja gå mot pizzerian. nnär jag va där så såg jag att mia stog och vänta på mig. jag gick fram till henne och krama henne så hårt som jag bara kunde och jag kände att hon gjorde det samma. detta va något jag verkligen jag behöved. 
 
fortsättning följer! jag kan förstå om ni inte tycker den är så bra för det är över 1 eller 2 år sen jag skrev på den här! och om det är några stav fel så förlåt!!! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela