babybitchxd

den känslan....

Publicerad 2014-07-01 17:18:00 i Allmänt

den känslan man får när man är på jobbet och inte hittar sin favorit kalv! jag titta efter honom men såg han ingenstans så jag tänkte att dom kanske har flyttat på honom så han är ute. så jag ist för att tänka mer på det så fortsatte jag att jobba. men när jag skulle hämta halm så såg jag han! fast på marken... livlös... och det va ingen vacker syn... det kändes som om mitt hjärta sjönk till magen på mig. som en del av mitt hjärta försvann... han va min lila prins som jag tog hand om extra mycket när han va liten för han blev jätte sjuk då men klara sig! efter det va han min lila prins! han va alltid mysigast och älska att ha huvudet på mitt knä! han såg alltid så glad ut när man kom på morgonen!

R.I.P min lila prins! du är redan saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela