babybitchxd

mys mys imon!

Publicerad 2014-07-04 23:01:00 i Allmänt

ååååå vad jag längtar till imon! ska träffa massa underbara människor och så min mest underbaraste alex! 
har verkligen saknat han som fan! nu när han bor i island så är det ju väldigt sällan vi träffas... men imon så ska jag ha han hos mig! 
 
i natt har vi lila julia hos oss och mysa med. gullunge! hon är alltid kula att ha här och nu när man ser hur mycket hon lära sig gör ju det bara ännu bättre! älskar att vara faster till busfröt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela