babybitchxd

den sköna känslan!

Publicerad 2014-07-27 10:17:06 i Allmänt

fyyyy va kul det va igår! hela dagen va fullt upp. och gå i den jävla jobbiga backen som man gick upp och ner upp och ner och sen upp igen! mina vader gråter lite :'(

men för dom som inte vet är jag hos en kompis i Göteborg! och vi skulle ut på krogen för hon har varit gravid så hon har inte kunnat dricka på länge! men så klart va det ju förfest hos henne så vi fick åka in till stan för att köpa något att äte och dricka! så när vi hade gjort det så skulle vi hem till henne igen och på kuppen blev jag påkörd av bussen och jag va på gångbanan. tur blev jag inte skada eller nått!

när vi va hemma hos henne och ted va lämnad hos sin barnvakt så började vi med att fixa oss och dricka + karaoke på det! kan man ha mer kul?! det visade sig att det kunde vi när vi va på krogen och vi ägde dansgolvet! den känslan när man känner säker och snygg över sin kropp är otroligt! den känslan är helt otroligt skön!

hihihi på krogen vi det en kille som tjata om det ena och det andra så jag orka inte mer så när han skulle få en puss efter om och men så hade jag en baktanke att om jag lutar mig lite lätt på bordet som kommer han få det över sig! mohahahahaha! det funka perfekt! skrattar fortfarande!

och nu har vi varit hos natta i 2 timmar och ska sova lite innan fylle mat och nyktra till så vi jan hämta lilla söta ted!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela