babybitchxd

hemma nu!

Publicerad 2014-07-03 01:29:07 i Allmänt

halv ett sluta jag idag! anledningen är att den sjuka kon som hade fått en kalv skulle fått en till. alltså tvillingar! men tyvärr va kalven död och då hade vi riktigt bråttom att få ut den! vi började kl 21:30 typ och fick inte ut den först vid 00:10. det blev mycket dra och det krävdes mycket glidmedel! men ändå fick ni inte ut den hel! vi va tvungna att såga den på mitten så vi skulle kunna få ut höften! 
men den första lever i alla fall!! nu får vi bara hålla tummarna att mamma kon ska göra det med... 
 
nä nu ropar sängen på mig så jag ska gå till den nu! natti natt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela