babybitchxd

vänta på vättrenären!

Publicerad 2014-07-02 17:54:23 i Allmänt

det är en ko som har kalvat på jobbet! jätte söt och frisk! men frisk kan man inte säga mamman är....
vi väntar på vättrenären som ska komma och kolla vad det är för fel.
vi får väl hoppas att det inte är för allvarligt!

jag har jobbat snart i 3 timmar och det är inte så mycket kvar att göra utom att ge kalvarna sin älskade mjölk! 3,5 liter får dom på man och dom dricker upp det på knappt en minut! snabba gullungar!

kommer skriva mer om den sjuka kon när jag har slutat!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela