babybitchxd

hade en konstig känsla... och massa drama!!

Publicerad 2013-08-23 22:51:00 i Allmänt

denna veckan har varit så konstig som det bara går. eller för mig va det i alla fall det. jag har börjat min skola igen och det har kommit många nya personer alltså etter. det tog knappast 3 dagar innan det blev drama å skit.

som dom flesta vet är jag förlovad men alla på skolan fattar inte meningen med det ordet. för det fanns en viss kille ( som jag inte nämner vid namn ) höll på mot mig fast han visste att jag va förlovad. han krama mig hela tiden och klängde men jag vill ju vara snäll med för det är hans första dagar med dom 2 sista dagarna gick han för långt. torsdag så krama han och klängde han som vanligt på dagen men på kvällen när vi och några till sparka boll i gympa salen och lyssna på musik så byte han låt och skrek till mig.

- denna är till dig!!

jag bara flina och sa

-okey.

och då kom nothing ells matters och min kompis som jag va med då drog mig till henne och sa.

- detta är en kärleks låt!

på något sätt har jag aldrig sett den som det men när jag lyssna noga så hörde jag det!!

på fredagen alltså idag. så va alla etter ute på utflykt utom han och jag försökte inte tänka på det som hände igår för han va ju ensam och jag tyckte synd om honom. så jag tänkte jag kan väl bjuda med han in på min matte lektion. han ville såklart men när vi skulle gå upp för trappan så försökte han hålla mig i handen. och jag vet inte varför men jag kände mig ledsen och hängig när han gjorde så. men som tur va så kom han inte in på min matte lektion så jag kunde sitta själv.

men efter lektionen så satt han på sitt vanliga ställe med sin dator och jag gick förbi snabbt som möjligt för direkt när jag såg honom fick jag den konstiga känslan igen och jag visste inte vad jag skulle göra åt det. och jag visste att jag inte kunde säga något till billy för han skulle knäckt hand vristen på honom. men jag prata med underbara cindy och alexsandra som fick mig känna mig lite bättre och när både han killen och jag hade kommit hem så kände jag ändå den känslan och jag visste inte riktigt varför. även om jag prata med min mamma, syster och carro kände jag ändå så.

fast senare på kvällen ringde min älsling och jag kände jag måste säga något om vad som har hänt idag så jag gjorde det och den känslan försvann. bara poff borta. och jag kunde känna mig glad igen.

oj va långt det blev. hehe... men om någon vet vad den känslan är kan dom gärna skriva det så jag vet ^^

nåväl puss natti natti allihopa <3

Kommentarer

Postat av: Carolin - 19 år & mamma till Julia

Publicerad 2013-08-24 11:38:21

Lisa, du får sätta honom på plats! Säg åt honom, även om det är hans första dagar där så är det bra om du sätter han på plats direkt, annars fortsätter han.

Love u bästavän!

Svar: jag ska nog göra det för jag klarar inte av det när han håller på så. känner mig bara deppig då.
love u more bästavän <3
lisa-marie karlsson

Postat av: Carolin - 19 år & mamma till Julia

Publicerad 2013-08-24 11:43:34

Du ska inte behöva känna dig deppig för att han håller på så. Sätt han på plats, you go girl!

Eller så säger du till Billy, hehe! Love <3

Svar: hahahaha jag tror han skulle va ganska död sen ^^ det vill jag ju inte vill inte skapa massa bråk.
love u <3
lisa-marie karlsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela