babybitchxd

sprungit!

Publicerad 2014-07-04 19:16:58 i Allmänt

helvete vad jag har sprungit idag!

anledning till detta är att min pappa fick ett samtal om att en grå katt har blivit överkörd och lever!
så jag börja springa som om mitt liv hängde på det till platsen där den sågs sist.
vi hitta blod och följde det. vi leta i över en timma efter katten. trots att vi leta på dom ställerna som vi kunde hitta vi den inte....
hoppas någon annan tog in den före oss så den imte ligger och lider någonstans...

men idag träffa jag min underbara älskade alex! nått bra hände med den här dagen! och imorgon träffar jag han igen och vi ska göra en hemlig sak ;)

längtar något stort! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela