babybitchxd

natti natt!!

Publicerad 2014-07-02 00:49:13 i Allmänt

sova. en av dom bästa sakerna i hela världen. för mig är det nog det bästa för jag sover hela tiden! 
fast nu har dom ju kommit fram med att det är dåligt att sova för mycket. eller så har folk vetat det länge. men inte jag! att sova är typ en väldigt stor del i mitt liv! och då menar jag verkligen stor!! men om man sover för mycket så kortas ens liv. så om jag sover mindre så kan jag mjuta mer av sömn för jag lever längre! :D 
 
fast hur länge behöver jag vänta tills den tiden kommer? tänk om jag dör typ imon så har jag inte kunna njuta av min sömn! då har jag ju gjort det i förjäves! så jag säger fuck that!
 
fast om jag inte gör det och bara kortar mitt liv tack vara jag sover så mycket.... 
 
 
 eee fuck that jag fick sova!!! 
 
haha jag vet att denna va helt menninglös men jag är såklart trött och har konstiga konversationer i huvudet och dålig humor! ^^ natti natt till er! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela