babybitchxd

seeeeegt!

Publicerad 2014-08-07 02:40:31 i Allmänt

fy vilka sega dagar det har varit! men på något sätt har det också varit sköna dagar. inte göra ett piss är ju både skönt och väldigt tråkigt. men vad ska man göra åt det? jag är ju för lat för att göra något! suck på mig!

men nästa vecka händer det förhoppningsvis något mycket roligare ;) jag och några vänner ska troligen ut och tälta! längtar som fan!! men mer vet jag ju inte. förhoppningsvis lite mer jobb än vad jag har haft det senaste! om inte så får jag börja plåga folk att göra något med mig! ^^

nåväl natti natt alla! sov sött och dröm gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela