babybitchxd

natt mat!

Publicerad 2014-07-04 01:00:00 i Allmänt

den som kom på nudlar är verkligen en mig räddare! när man är hungrig och är för lat eller det är försent att göra något stort så finns ju alltid nudlar som tar 5 min att göra! och som pricken över i så är det ju ass gott (med rätta kryddor)!

så nu när man är mätt och belåten så kan man ju alltid leka med sin bebis (min katt) :D just nu leker vi fånga och döda flugan i mammas rum ( mitt rum )!

allvarligt flugor är ju en av det värsta sakerna som finns när man ska sova! typ när dom landar på ditt ansikte eller surrar runt ditt öra. FLUG JÄVEL DET FINNS ETT STORT JÄVLA RUM ATT FLYGA VART DU VILL MEN DU MÅSTE VARA HOS MIG!!!
vill bara slita av vingar och ben på er så ni inte kan göra ett piss! men kan jag det? nä! direkt når jag får tag i en och jag känner den röra sig i min hand så kan jag inte döda den!
sååå jag släpper ut den så låter jag naturen göra det åt mig >:D

mohahahaha!!!

nä men ska få tag i det lila äcklet så jag kan sova någon gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela