babybitchxd

ellen och jag!!!!

Publicerad 2012-05-13 13:51:10 i Allmänt

oja idag är det ellen och lisa dag!! idag ska jag och ellen ha det mysigt sen åka till ett par killar och umgås med dom ^^ efter det ska jag och ellen åka till henne prata och mysa och troligen äta något eller baka som vi brukan göra xD

och idag fyller min storebror år :D ha blir 21 han börjar bli gammal stackarn xD men då ska mamma och pappa åka till carro och fira han^^ så jag åker med dom ner för när man bor mit ute i ingenstans så går det inga bussar på helgerna :P

aja jag måste bli klar så puss och kram på er alla ^^ <3



detta är ellen en gammal blid men ändå och när ellen ser att jag hat lagt ut den kommer hon att döda mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela