babybitchxd

ida och alex dag!!!

Publicerad 2012-05-07 22:46:27 i Allmänt

idag har det varit helt underbart roligt! först hade jag np somva ganska enkelt och sluta efter det. AWESOME! ^^ sen efter det gick jag, ida och alex till lindex och skit^^  fuuuuuu va kul det va när jag såg alex sätta på sig smink för första gången i mitt liv :D och ida hitta bh:ar som hon gilla ^^ sen träffa vi natasha som va med en stund :P och när vi kom hem till alex trodde jag att jag skulle dö va skratt xD när vi hoppa stutsmata (eller hur det stavas) gjorde han massa konster som jag inte fattar hur en människa vågar xD men när det blev kallt så gick vi in och satte på musik. såklart börjar jag och ida dansa för fullt xD och det såg ut som om alex och hans bror skulle tappa hakan ett tag när dom såg oss^^ så börjar jag och ida sjunga med och då kan man säga då blir det fest^^ och jag tror jag kommer ha träningsvärk imon-.-'' men lugnt värt det :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela