babybitchxd

idag!! :D

Publicerad 2012-05-09 09:19:11 i Allmänt

heej sötnosar^^ idag ska bli kul för jag ska träffa en kompis som jag inte har träffat på länge. hon heter amanda. ^^ men först ska jag till tandläkaren :O det är inte kul för jag gillar inte spruter och bara för det kommer jag säkert få en -.- men men jag överlever hoppas jag för att träffa amanda och ha kul ^^ och min räddare idag är min morbror ove ^^ när jag försov mig och missa min sista buss så kommer han ner för att köra mig ^^<3
love u all<3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela