babybitchxd

lyckat xD

Publicerad 2012-05-09 00:22:12 i Allmänt

jag är så lyckad av mig ibland... för några min sen hada jag mitt fönster öppet och det börja rengna sjukt mycket. och det räcker inte med det då börja det blåser med så det rengnar in. och jag märker inte så jag springer för att stänga fönstret och halkar på en vattenpöll och glider in i vägen svin hårt och då rengnar det på mig med... det gjorde så ont att åka in i vägen xD men fan va jag skratta åt mig själv. så lyckat så jag bestämde att jag ska lägga mig istället och skita i resten. fast först måste jag torka upp vattnet xD ^^
   
god natt på er sötnosar som ser detta <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela