babybitchxd

mitt första inlägg !!! <3

Publicerad 2012-05-06 23:49:02 i Allmänt

heej på er alla! detta är mitt första inlägg jag gör på min blogg. ^^ (spännande)!
jag har tänkt på att skaffa en blogg ett bra tag men jag hade redan en tydligen fast jag hade glömt det. ^^ jag försökte göra en blog men min hotmail funka inte men då försöket jag logga in med det jag trodde jag hade för lösen och jag kom in :D happy!!


this is me ^^ så nu vet ni hur jag ser ut med^^ om det är nu någon som ser detta... :( men man kan ju hoppas ^^!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela