babybitchxd

ögonbilcket bok del 4 ^^

Publicerad 2012-05-13 20:55:19 i ögonblicket

det ha gått fyra dagar sen händelsen. sen den dagen jag träffa han killen. jag har inte kunnat sluta tänka på vad han heter.
min blåmärken har blivit svagare. som tur har igen sett dom än. men idag vill jag ha mina tankar på något annat. jag vill inte bara tänka på den kvällen. för idag drog mina kompisar men mig för att åka skider på sjön. inte nog med det dom tog med sig sina killar med.
och dom va så snälla att ta med en kille till mig med även dom vet att jag vill inte ha någon.
nåväl jag får försöka ha kul med. Mia, Alice, Sara, Max, Jonny och killen dom tog med till mig. Erik han är en snäll killen men jag vill inte ha någon fast mina vänner fattar inte.
men jag hoppas verkligen inte att han tror att det kommer bli något. fast jag fattar inte varför jag åkte med. jag är ju rädd för vatten. jag har ju åkt igenom is en gång förut och jag har aldrig åkt sen denns.
jag kommer nog bara sitta på land och titta på dom. eller det va det jag trodde. när vi va där så satt jag på land en stund tills jag hör alla ropa.

- kim kom ner.
- det är kul.
- nej jag sitter bra här uppe
svara jag med bara efter in liten stund så kom erik och sa.
- vi kan gå ner tillsammans.
- nej det är bra jag kan sitta kvar.
- alla är där nere du borde också vara där.
- jag kan komma senare.
- nej kom nu alla väntar på dig .

och han räckte ut sin hand för att hjälpa mig upp. men när jag va uppe släppte jag den. jag vill inte ge han några förhoppningar på att det kommer bli ett oss.

- ni fick som ni ville jag är här.
- men kommer längre ut till oss.

det värsta va att dom va längst ut på bryggan. men jag gick ändå. jag va ändå på bryggan.

- okey jag är här.

och när jag sa det lyfte erik upp mig och släppte ner mig på isen och jag fick en sån panick så jag inte våga röra mig. och erik putte ut mig längre ut bland dom andra men jag börja glida längre och länger ut. men när jag stanna så va allt jag hörde va att isen sprack under och jag åkte igenom isen.

fortsättning följer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela