babybitchxd

ögonbilcket del 7 ^^

Publicerad 2012-05-16 18:50:51 i ögonblicket

vem är han? vad vill han mig? jag är rädd så rädd! vad kan jag göra? han tog bort sin hand från min mun och sa.

- var är han?
- vem?
- spela inte dum! du har alex lukt överallt på dig.

är han ute efter alex?

- jag vet inte vart han är!
- sluta ljug för mig.
- jag säger saningen! och även om jag visste vart han va skulle jag aldrig säga det till dig!

och jag kände att han tryckte hådare mot min hals. jag kan inte andas!

- släpp henne!
- alex trevlig överaskning.

och han släppte mig så jag föll ner på golver. jag fick inte in luften så jag börja hosta tills jag fick in lite. hur känner dom varandra och hur kom alex in hit så fort? vad är det som händer?

- vad gör du här kai?!
- vi har inte sett varanda på länge. hur långt har det varit 37 år kanske?

vad mena han med det? dom ser ut som 18 max.

- det har inte varit länge nog!
- haha är det så?

han tog tag i mitt hår och drog upp mig. jag vet inte varför min han lukta på mig och sa.

- det är en riktig mums bit du har fått tag i här.
- låt henne vara kai!
- så du ska ha henne för dig själv?

vad pratar dom om? dom låter nästan som... men det kan inte vara möjligt.

- kai släpp henne nu det är mig du är ute efter inte henne!
- men hon lukter ju så gott har inte du lust att ta ett bet. fram med hugtänderna visa vilket monster du är!

jag hade nog fel! är dom vampyrer? men dom finns väl bara i sagor eller?

- släpp henne och ge dig av nu! annars är du bara aska när jag är klar med dig!
- okey okey jag ger mig av.

han släppte mig och gick mot fönstret och sa.

- men jag kommer igen tro mig.
- du skulle aldrig våga röra henne igen.

men när alex sa det va han redan borta. jag såg hur alex va på väg ut igenom fönstret med. men jag sprang fram och tog tag i hans arm och sa.

- snälla gå inte

jag va så rädd. jag vill inte vara själv. jag känner hur mina tårar börja rinna. men jag kände samtidigt hur alex armar kom runt mig och höll fast mig hårt. och han sa

- jag kan bara stanna till solen går upp. men du fatta nog det nu.

fortsättning följer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela