babybitchxd

ögonblicket bok del 11

Publicerad 2012-05-18 10:58:40 i ögonblicket

vad ska jag göra jag kan inte knuffa bort han. varför blir jag svag. min ben blir så svag jag kan inte stå. och jag faller till marken. jag ser hur erik hukar sig ner bervid mig och jag ser något annorlunda på han. det ser ut som hans ansikte smälter. men hur? är det inte erik? och jag ser hur hans ansikte smälter bort mer och mer och tillslut ser jag en hemsk varelse. en slämig 4 armad och 8 ögon med reptil liknade hud.

- vem är du?

fråga jag med en svag röst.

- jag ska ta din själ kalani.

kalani vem är det? jag såg hur han gick närmre och närmre. men han jag såg han bli bort dragen. jag titta upp och ser alex står där med han i ett stryp tag.

- alex...

va det ändå jag fick fram och sen blev allt svart. alex tryckte upp erik mot vägen och säger.

- vad vill du kim.
- kim det är bara kroppen som heter det. jag är ute efter kalani.
- kalani har varit borta i flera år nu.
- men kim har hennes själ. och den ska bli min! jag ska bli den starkaste demonen i världen!
- inte om jag får något att säga om det.

och alex knäcket hans nacke.

- kalani? är det därför jag känner mig dragen till henne. och då betyder det att det kommer mer efter henne. hon måste bort här ifrån.

alex tar upp kim till sin famn och försvinner från skolan. han stanna på en kulle och släpper ner henne.

- det kanske är smart att titta till området och se om det är någon är här runt omkring.

och han försvinner. jag öppnar mina ögon och blir chockad över vart jag har vaknat. vart är jag? jag känner igen mig. jag tittar runt omkring och ser ett stort träd. jag går dit och ser en gunga. jag känner igen mig så mycket. och det slog mig. jag va här med mamma och pappa när jag va liten. jag tittar runt trädet och tänker. vart är märket vart är det. jag hitta det tillslut och känner hur mina tårar börja radan rinna.

fortsättning följer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela