babybitchxd

ögonblicket bok del 2!!!

Publicerad 2012-05-12 18:18:01 i ögonblicket

är det någon som förföljer mig? jag titta bak och ser dom 3 killarna från förut. jag börja gå fortare och fortare.
men jag märker att dom gör det samma. jag börja springa och dom gjorde det med. jag fick en äcklig känsla i min mage. jag vill bara gömma mig.
vad ska jag göra? och utan att tänka min för springer jag in i en gränd. var ska jag ta vägen nu? jag ser några soptunnor och gömmer mig bakom dom. men jag kan höra killarna säga.

- vart tog tjejen vägen?
- sprang hon i i gränden ?

jag känner hur mitt hjärta börja hoppa. men jag kände något krypa på min hand och tittat ner och ser en stor råta. av reflex hoppa jag till och slog till en av soptunnerna och jag hör hur en av killarna ropar.

-
där är hon!

onej dom kommer. jag ser hur dom kom närmre och den första killen stannar framför mig.
han tog sin hand under min haka och drog mig mot hans ansikte och sa.

-
vad har vi för söt tjej här?

jag spota han i ansiktet och sa.

-
släpp mig nu.
- det kan vi inte göra. vad är det för kul med det?

och han torka bort spotet och sa.

- ta ner henne.

jag ser hur dom andra tar tag hårt i mina vrister och mina ben. jag försökter sparka loss men dom va för starka. och jag bröja skrika och gråta. jag va så rädd finns det ingen som kan hjälpa mig. och jag hör någon annan säga.

-
ni vet att det är imot lagen.

fortsättning följer. hoppas ni gillar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela