babybitchxd

ögonblicket bok del 5

Publicerad 2012-05-14 16:18:30 i ögonblicket

jag kommer drukna! jag hör hur mina kompisar ropar mitt namn medans jag sjunker mer och mer mot botnen.

- kim !!
- hon håller på att drukna!

jag trodde verkligen mitt liv va över. ska jag verkligen dör så här? men lötsligen hör jag någon brytta sig igenom isen. jag kunde se någon simma mot mig. men jag såg inte vem till allt va blev svart. efter en stund vakna jag på land men en lång svart jacka på mig. jag titta runt och blir chockad av det jag ser.
det är han killen igen. rädda han mig igen? han vända sig mot mig och jag kände hur mitt hjärta hoppa av dom ljusblåa ögonen. och han fråga.

- mår du bra?
- ja jag klarar mig.

han gick närmre och satte sig brevid mig. och mitt hjärta börja slå ännu mer. vad är det som händer?
han lyfte sin hand och tog den på min panna. jag kännde hur kalla han va. är det bara för jag har hans jacka?
jag tog av mig den och räckte den mot han och sa.

- du borde ha den.
- varför det?
- du är ju iskall.
- jag klarar mig. jag är van vid kylan

jag fatta inte riktigt vad han mena med det. men jag sa.

- ta den nu.

och jag log mot han. och han tog den. jag va fortfarande kall men jag får klara mig. men plötsligt hör jag mina kompisar ropa mitt namn.

- kim!
- det är mina vänner.
- så kim är ditt namn.
- ja eee vad är ditt namn då.
- alex
- kim !

jag vände mig mot där ljudet kom ifrån och ser mina kompisar komma.

- kim där är du!

och dom slängde sig över mig. jag vände mig mot alex men då va han inte där.

fortsättning följer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela