babybitchxd

ögonblicket bok del 6 ^^

Publicerad 2012-05-14 23:23:24 i ögonblicket

han va borta. vart tog han vägen? han va här bara för några sec sen.

-
Hur kom du upp ur vattnet kim?

fråga mia.

-
det va en kille som...

om jag säger saningen tror dom säkert att jag är helt konstig. Men jag är så dålig på att ljuga. jag får försöka ändå.

- vad sa du?
- eee jag mena jag vet inte jag bara vakna här.
- du skämtar med mig va?
- nej nej jag vakna upp här.
- haha du har en stor tur.

bra dom gick på det. men vad hände med alex? jag titta runt så han inte gömde sig. men jag ser ingenting. jag vände min blick mot erik han såg så lidande ut. har han skuld känsler för det han gjorde? jag såg han ta av sig sin jacka och ger den till mig. visst jag fryser men tänk om han blir sjuk över detta. så jag sa.

- det behövs inte du kan ju bli sjuk.
- men det är mitt fel att du hamna här från första början. jag måste gott göra dig på något sätt.

han ser verkligen ut som att lida över detta. så jag tog hans jacka. men då sa han.

- det måsta finnas något mer jag kan göra?
- det behövs inget mer.
- snälla något.

jag kände efter riktigt noga och kände att jag va lite hungrig. så jag log mot han och sa.

-
du kan köpa en hamburgare till mig.
- ja så många du vill!
- det räcker med en.

så vi börja gå mot den närmsta hambugra stället i närheten. men under tiden vi gick märkte jag att alla kom på ursäkter för att gå och lämna oss själva. som att dom inte mår så bra eller att dom hade något att göra eller att dom inte orka. så det sluta med att det blev han och jag bara. men jag åt upp snabbt så jag kunde komma hem och bara villa efter denna dagen. men under tiden märkte jag att erik försöket hålla min hand men jag drog undan hela tiden. men som tur va att vi va utanför mig nu så jag sa.

- ja här bor jag.
- okey så du klara dig nu?
- ja det gör jag.
- okey bra.

och han luta sig mot mig för att kyssa mig men jag drog undan och gick in. inte det bästa man kunde göra men som sakt det kommer inte bli något mellan oss. jag gick in på mitt rum och märkte att mitt fönster va öppet. varför va det de? jag öppna det inte när jag gick. va det mamma? så jag gick fram och stängde det men när jag vände mig om så blev jag in tryckt mot vägen och en hand på min hals och en på min mun och allt jag hörde då va någon som sa.

-
shhhh

fortsättning foljer hoppas ni gillar det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela