babybitchxd

skola igen -.-

Publicerad 2012-05-14 09:26:32 i Allmänt

god morgon alla sötnosar ^^ skola igen och helgen är slut -.- orkar inte fan somna säkert inte först 2 eller 3 igår xD jag sov hos ellen som några vet och försov mig xD hennes fel!!!! hon skulle ta alarmet men gjorde inte det så mitt alarm gick på 7 50 och då skulle jag bara ha 29 min på mig att bli klar-.-

men jag kom 30 min försent förhoppnings viss gör det inte så mycket ^^ och om 5 min svenska -.- inte kul hatar sv xD hoppas att vi inte ska göra så mycket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela