babybitchxd

smart av mig dåååååå xD

Publicerad 2012-05-08 09:26:29 i Allmänt

så klart va jag så dum att jag va uppe till försent igen-.- ocg såklart somna jag på första lektionen xD faaan tänk om jag råkar snarka nästa gång då :O och snart är det np. har inte trännat ett skit xD men man får ta det som det kommer jag har tid att träna lite tills 12 såklart men hur mycket kommer jag lära mig då xD ^^ men jag slutar efter det så det är ju sjukt skönt^^ men jag har inget att göra idag förutom att sova -.- och hur kul är det typ? xD nä jag får väl hitta på något med någon. kanske med min sweetheart det va ju längesen ^^ men min bror kanske inte vill ha mig där men det skiter jag i jag ska ha min sweetheart idag ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela