babybitchxd

tagga dåååå!<3

Publicerad 2012-05-07 06:59:37 i Allmänt

wahh jag ska ha np i matte idag!! har inte pluggat eller något men hoppas det går bra ändå.

idag vet jag inte vad mer som kommer hända men jag tror allt kan hända ^^ okey kanske inte allt men det mesta :D såååååå tagga dåååå!!<3

dikt!!!<3

för mig finns det mer än bara jag älskar dig.
folk kan säga lätt till men betyder det något för dig och mig.
jag kan säga det ärligt till mina vänner att jag älskar er.
men jag vill känna den känslan när det betyder något mycket mer.
men det kommer du ser.
för när du träffar den rätta vill du inte träffa fler.
den tiden kommer när du kan säga det till hon eller han.
och då känner du att det va du som vann. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela