babybitchxd

wtf!!!

Publicerad 2012-05-09 22:47:46 i Allmänt

jag blev helt paff idag när mamma fråga mig hur man gör en fb xD och om man behöver en hotmail. jag sa: ja det behöver du. och mamma bara: behöver jag göra @ då? jag ba: ja annars blir det lite svårt xD hon ba: då får du lära mig hur man gör. och jag trodde jag skulle dö av skratt xD men min mamma fixa det faktist med min hjälp. med andra ord jag fick göra allt xD men men vad gör man inte för sin mamma ;) men jag ville bara säga god natt på alla sötnosar som ser detta ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela