babybitchxd

detta va länge sen!!!

Publicerad 2013-08-12 00:56:00 i Allmänt

ja detta va inte igår utom mer än ett år!!
jag har inte haft tid för jag går ju i en skola långt bort och gör något jag inte brukar göra. jag pluggar!!

dom som känner mig vet att det är inte en av mina favorit saker. men nu ska jag försöka sätta igång igen med att göra mer inlägg och fortsätta med min bok som jag skriver.

som vissa personer vet går jag på nuntorp naturbruk gymnasium. det går väldigt bra klara första året och skaffa mig en underbara kille på köpet. som jag är nu förlovad med som vissa personer vet med.

mer kan ni veta på andra inlägg för det finns så mycket att berätta men orkar inte skriva det nu. hehe^^ hoppas alla har haft det bra för i´m back bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lisa-marie

en halv lant tjej som även gillar stor stan ;) jag går i andra året på nuntorp gymnasium. jag är 18 år. jag gillar vara med vänner, sjunga, dansa, djur och gosa med lilla Julia som är min brors och bästa väns dotter. om ni undrar något annat tveka inte att fråga ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela